2015-01-22

Czechy - po raz pierwszy!


Dawno mnie tu nie było. A to za sprawą tego, że mam dużo nauki na studiach i dużo pracy... w pracy. Ale między wskaźnikiem rotacji aktywów a udziałem Białorusi w polskim imporcie nawozów potasowych postaram się zapoznać Was z najświeższymi info z mojego pocztówowego podwórka.
Pojawiły się dwa debiuty w moim pocztówkowym segregatorze - Belgia oraz Czechy! Kartka z Czech jest wyjątkowo urokliwa, co widać na załączonym obrazku:


Praga - jeden z moich celów na ten rok. Drugi cel to Budapeszt. Mam nadzieję jeszcze w tym roku "zaliczyć" te dwie europejskie stolice.
Pocztówka ozdobiona była różnymi naklejkami, jak ta na przykład:


Świetne, takiej jeszcze nie widziałam!
W ogóle chyba sama się muszę zaopatrzyć w jakieś pocztówkowe ozdoby - kartki wysyłane przeze mnie są raczej... w stylu klasycznym - skromnym i można by rzecz eleganckim, gdybym miała choć trochę elegancki charakter pisma -.-
Gdzie można kupić jakieś fajne ozdoby do kartek? Może gdzieś w Królewskim Mieście Krakowie? Hmm?
W ogóle jak oceniacie pocztówki bez większych ozdób? Te z naklejkami i kolorowymi tasiemkami podobają Wam się bardziej?
Happy Postcrossing!

I wasn't here for a very long time. It's all because of the fact that I have a lot to study... at my studies and a lot of work... at my work :) But in the middle between the asset turnover ratio and Belarus' persentage in Polish import of potassium fertilizers I would like to tell you what happend in my postcrossing world.
There are two debuts in my postcards' segregator - Belgium and Czech Republic! I find the postcard from Czech Republic really charming as you can see.
Prague - one of my goals for this year. The second one is Budapest. I hope to visit those capital cities this year.
The postcard had a lot of stickers. The one I show you is great - I've never seen something like that before!
I think I have to buy some decoration for postcards - the postcards I send are more... classical - modest and I would say elegant - well, but my handwriting isn't really elegant -.-
Where can I buy such decorations? Maybe somewhere in my Royal City of Kraków?
What about the postcards without decorations? Do you like them less then those ones with stickers and colorful ribbons?
Happy Postcrossing!

Я не была здесь в течение очень долгого времени. Это всё из-за того, что у меня есть много, чтобы учиться и много работы ... в моей работе :) Но в середине между коэффициентом оборачиваемости активов и участи Беларуси в польском импорте калинных удобрений, я хотела бы сказать Вам, что случилось в моим мире открыток.
Есть два дебюта - Бельгия и Чехия! Я считаю открытку из Чехии действительно очаровательной, как вы можете увидеть.
Прага - один из моих целей на этот год. Второй - Будапешт. Я надеюсь посетить эти столичные города в этом году.
На отрытке было много наклеек. Одна котору вы видите - отличная! Я никогда не видела ничего подобного раньше!
Я думаю, что мне нада купить украшения для открыток. Открытки я посылаю волее... классические - скромные и, я бы сказала, элегантные - хорошо, но мой почерк не очень элегантный -.-
Где я могу купить такие украшения? Может быть, где-то в Королевском городе Кракове?
Что вы можете сказать о открытках без украшений? Вы любите их меньше, чем тех с наклейками и цветными лентами?

4 comments:

  1. Bardzo ładna pocztówka z Pragi.
    Co do ozdób to wg mnie pocztówka ich nie potrzebuje. Ważne jest to co przedstawia.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Ja dostałam jak dotąd 2 pocztówki z Czech. Ale teraz czekam na kolejną z bezpośredniej wymiany, na której jest widok na Pragę :-)

    ReplyDelete
  3. Piękna widokówka ;3 Również posiadam kartkę z Czech, mam bardzo miłe wspomnienia gdyż była to moja pierwsza oficjalna postcrossingowa pocztówka ;) Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;) Pozdrawiam serdecznie ;*

    http://susannasadness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładna kartka z Pragi :)
    Jak dla mnie nie robi różnicy czy kartka jest jakoś specjalnie ozdobiona, czy nie posiada żadnych zdobień. Im mniej naklejek, itd. tym więcej miejsca na napisanie czegokolwiek, więc takie plusy także znalazłam :) Ja osobiście niekiedy stosuję taśmę dekoracyjną i jakieś naklejki, ale w sumie to nieraz wysyłam nieozdobione, bo widzę na profilu, że ktoś za tym nie przepada... Dla mnie liczy się to, co ktoś napisze na kartce i to, co kartka przedstawia :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving the sign of your presence here! Those words from you are really precious for me!
Please, remember to leave comments which DO NOT offend anyone. Be tolerant and friendly. People who decided to take part it this project devoted their time especially for you! :)